De planning

5 oktober 2018 - Kerkrade, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze blog gebruiken om jullie op de hoogte te houden van onze reis op de bonnefooi in het zuiden van de Balkan. Onze route zal waarschijnlijk ;) door Macedonië, Albanië, Montenegro en Kosovo lopen.

De planning: We vliegen van Charleroi naar Skopje - Macedonië. Daar huren we een auto en rijden direct door naar het meer van Ohrid, waar we heel laat in de avond zullen arriveren. We overnachten in een appartementje gevonden via airbnb.  De doorslaggevende factor voor dit appartement was de centrale ligging, vanaf de afrit vd autobaan 800 meter rechtdoor, 1x links, 1x rechts. Je zou zeggen dat het met deze routebeschrijving niet mis kan gaan. Maar ervaringen uit het verleden geven vooralsnog geen garanties, dus we zullen het gaan zien! We blijven hier twee nachten en verder staat de route nog open. Oftewel naar het zuiden en langs de Ionische kust omhoog, of direct richting Tirana.

Over een paar dagen kun je hier terecht voor onze avonturen van onze vakantie. Groot en klein, leuk of iets minder, alle momenten komen voorbij. Onze vakanties zijn echte reizen en soms is het even doorbikkelen, maar het belangrijkste is dat we het als gezin samen doen en samen beleven. Ik vind het heerlijk om erover te schrijven en te delen en ik wens jullie veel leesplezier!

Liefs Caroline